Weboldal ajánló #1

Sziasztok!
Bocsánat,hogy tegnap nem írtam, de délelőtt dolgoztam, délután tanultam és este FIYM koncerten voltam és nagyon kevés időm maradt. De ma elhoztam a weboldal ajánló 1.részét! A kedvenceim lesznek közte, bár néhány olyan is lesz ami Emery kedvence :D És amint láthatjátok, már Chat is van az oldalon. Írjatok, kérjetek kritikát. Eddig csak egy ember kért tőlem kritikát, amit hétvégén rakok ki. Na, de mára ennyi, remélem tetszik az oldal, a bejegyzés szép estét mindenkinek!


Tiffany oldala lenyűgöző! Sims 2-es, 3-as és 4-es letöltések, segítségek extrák és sztorik. A design gyönyörű! Egyenlőre ennyi, a kritikánál bővebben írok majd :D :)


Írta: Tiffany
Vélemény: Wooow.. :D Imádom! Amikor olvastam a 19.részét és odaértem, hogy Teo meglátja Markot és Megant elállt a szavam. Én is voltam hasonló helyzetben... Nagyon durva volt :'D Remélem azért a végén Megan és Teo hihetetlenül boldog lesz! 

Írta: Lina
Vélemény: Mintha csak a saját életemről olvasnék..Csak más nevekkel :D Ilyen helyzetben vagyok én is, csak nem voltam állásinterjún, mint Jamina - ami nagyon szép név - és nem kerestünk munkát. Tehát :D Olyan mintha tényleg én lennék Jamina és Emery lenne Noah :'D Mi is legjobb barátok vagyunk, egy albérletben lakunk. Összefoglalva nagyon jó a sztori, csak így tovább Lina! :)

Írta: Lina
Vélemény: Annyira rossz, hogy már vége a sorozatnak :( Imádom! Igaz, még csak nemrég kezdtem el olvasni, Shay ajánlotta és nagyon tetszik! :) Liam és Lia nagyon szép pár, még csak az első karácsonyi részeknél tartok, de már látom milyen jó lesz a vége. Csak semmi spoiler! :D Naponta olvasom és tényleg imádom!

Írta: Tiffany
Vélemény: Ezt a sztorit illetően, rosszkor kezdtem olvasni az oldalt. Már végigolvastam és ezt is imádtam! :) ♥♥♥ Ezt is Shaylen ajánlotta, mint az összes többi szuper sztorit! :D A Connor az egyik kedvenc fiú nevem :) Jana és Connor is szép pár, Janának sok dolog állt az útjába, de Ő leküzdötte mindet. Imádom a Two Love-ot is! 

Írta: Bogi
Vélemény: Huh :D Nagyon jó történet, végig átéltem. Eloise szülinapjánál, majd Macon halálánál, úgy döntöttem nem olvasom tovább, de muszáj volt.. Imádom ezt a sztorit is, mint a többit :D Eloise egy erős nő, Remy pedig néha.... nem is tudom milyen, de ha kellett ott volt Eloise mellett. Ezt is nagyon szerettem olvasni!

Ölel:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések