Tiffany Sims: kritika!!

 Sziasztok!
Sajnálom, mostanában sok a dolgom, így nem vagyok túl aktív.. :( Meghoztam Tiffanynak a kritikát az oldalról! :) És láthattátok, hogy új design van az oldalon, ami remélem, hogy tetszik! :) :) 


Tiffany Sims

A design gyönyörű, a sztorik nagyon jók, a szépségversenyek izgalmasak! Nincs is olyan ezen a blogon, amit ne szeretnék. :) Amint lesz egy normális gépem, elkezdek Simssel játszani - újra :D - és letöltöm az összes simet, amit készítettél! :D :) És megpróbálok simeket készíteni, úgy hogy szép is legyen :'D :'D és beküldöm az oldaladra :D :) A sztorikról már leírtam a véleményt, ne haragudj, ezt újra nem írom le, mert a blogomon is megtalálható >>>>>> Link
De azt nem írtam le, hogy melyik a kedvencem.

The Sims 2
Befejezett kedvenc(ek): "NatáLia", "Carol", "Nyári Vakáció".
Futó kedvenc(ek): "Maybe Sometime", "Everything Is Not What It Seems".

The Sims 3
Befejezett kedvenc(ek): --
Futó kedvenc(ek): "Me and My Blog".

The Sims 4-ből sajnos nincs kedvencem, a "Lucky To Have You" is nagyon jó, csak mostanában nincs rész.. - aki a Tiffany Simset követi és olvassa, ne sértődjön meg - de egyébként tetszik a "One Step", csak nem a kedvenceim. A tippek is nagyon jók, igaz, még nem használtam/próbáltam őket, de amint új gépem lesz mindet kipróbálom :)
Ennyit tudtam írni, ezt is kb egy óra alatt :'D Nagyon sok dolgom van, sajnálom, ha nem voltam aktív és aki nem olvassa Tiffany Sims oldalát annak itt van pár link:

Tiffany Sims >>> Link
NatáLia >>> Link
Maybe Sometime >>> Link
Everything Is Not What It Seems >>> Link
Me and My Blog >>> Link


Ölel:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések