10 tény magamról :D

Sziasztok!
A mai napon 10 ténnyel jövök és azzal, hogy sajnálom, ha nem vagyok túl aktív, de tanulnom kell, ugyanis még több vizsga várható, dolgozom, fotózásokra járok és segítek leforgatni Shaylen új videóját, amit ide is ki fogok rakni még ezen a héten :) Remélem tetszeni fog :)

Ui.: Tiffany, ha ezt olvasod, sajnálom, de még nincs kész az oldal kritika, mivel sok a dolgom, ahogy említettem. De még ezen a héten hozom! :)


1. Óriási Lady Gaga rajongó vagyok :D 
2. Utálom a horror filmeket...
3. Ha valamibe belekezdek, nem nyugszom, amíg tökéletes nem lesz :D 
4. Több Disney-s sorozatban voltam vendégszereplő. (Pl.: "Best Friends Whenever" - Daisy, "Bizaardvark" - Becky)
5. Ha valamit nem jól csinálok, nagyon fel tud idegesíteni.
6. Van egy külön füzetem azért, hogy leírjam mindennap, hogy mi történt velem :D 
7. A Wikipédia az egyik legjobb barátom :'D :'D Ha valami kell, arról szedem le, onnan tanulok kb !!MINDENT!! :'D
9. Nagyon félénk vagyok..Igen :D 
10. Egy héten képes vagyok 5 napot végigsírni.

Na, ez ennyi lett :D Remélem tetszik :D 

Ölel:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések