Rólam..

Sziasztok.
Lehet, hogy kisebb - vagy nagyobb - ideig nem leszek túl aktív, mivel beteg vagyok, vizsgáim vannak, dolgozom, videókat forgatok, itt a közös albérlet stb. Tehát most csak magamról hoztam érdekességeket. Nem húzom az időt, olvassatok csak :)



Bryana - Alicia - Salaz vagyok.
16 éves vagyok,augusztusban van a születésnapom. Budapesten lakom, de Miami-ban születtem.
A terveim a jövőre nézve :szeretnék több filmben vagy sorozatban szerepet, amin már dolgozom.
Sokfajta zenét meghallgatok, hangulat függő, az életem a zene :) 
Szerencseszámom a 6., nem igen köt hozzá semmi,csupán valamiért ez. :D Kedvenc színem a fekete és a kék.
Imádom az állatokat, kutyákat főleg.Viszont bogár,pók fóbiám van. >.< Álmaim közé tartozik egyszer egy könyvet írni^^
 ^^Imádom a verseket,régebben igen sokat írtam én is.Régebben sokat animéztem,idén sorozatokat néztem mint például az American Horror Story, a 100,A fekete vitorlák,és a The Walking Dead. Eléggé elfoglalt voltam a nyáron,így jelenleg inkább filmeket nézek.
Utálom a horrort,meg a vígjátékokat - könyvben elmegy, de filmben rossz nekem - q romantikát jobban bírom,és a drámát is. Szeretem az irodalmat és a testnevelést.
Hosszú kapcsolatokra vágyom,de gyakran nem jön össze. Gyakran félek már szeretni,az elején annyira jó majd idővel vége,és annyira fájdalmas ...
Szeretek hülyülni amikor úgy van,de leginkább komoly vagyok. Gyakran mosolygok,de van mikor erőltetetten,de sokan nem veszik észre. Egy budapesti panel házban lakom, Emeryvel - aki nem a bátyám, nem is családtag - a legjobb barátommal, aki 22 éves.
Azt hiszem ennyi lenne hirtelen. :) ha érdekel még valami,lehet kérdezni. :)
Szép éjszakát :'D



Ölel:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések