Zene ajánló #2 + #Remery

Sziasztok!
A mai napon hoztam nektek pár dalt, amik szerintem nagyon jók. Hirtelen megemelkedett az olvasóim száma, aminek örülök! Szeretném, ha némelyik bejegyzéshez hozzászólnátok, hogy tetszik-e vagy, hogy milyen változást szeretnétek a blogon. Hoztam még két videót is, amit én elég viccesnek találtam :D A két legjobb barátom Emery és Ricky csinálta. Az első része még 2015-ös, de a második 2016-os. Remélem tetszik :)

  • Jason Derulo - Get Ugly
  • Ariana Grande ft. Future - Everyday
  • Zayn ft. Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever
  • Machine Gun Kelly x Camila Cabello - Bad Things
  • The Veronicas - On Your Side
  • Anna Blue - Silent Scream
  • Fifth Harmony - Work from Home
  • Melanie Martinez - Mrs. Potato Head
  • One Direction - Live While We're Young
  • Lodovica Comello - Aprendí a Decir Adiós
  • Ariana Grande - Into You
  • Britney Spears - Circus

Chubby Bunny Challenge?
A "Chubby Bunny" lényege, hogy ki tud több pillecukrot tömni a szájába :D Szóval beraksz egy pillecukrot a szádba és kimondod, hogy "Chubby Bunny" minden pillecukor után :D

És itt a két videó is :)

1. #Remery w/ Ricky Garcia | by: Emery T. Kelly & Bryana Salaz

2. #Remery part 2 | Chubby Bunny Challenge | by: Emery T. Kelly & Bryana Salaz

Ölel:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések