Miért jó könyvmolynak lenni?

Sziasztok! 

Jelentem: visszatértem! A vizsgáim miatt szüneteltettem a blogolást, de már mindet letudtam, szóval vissza térek a heti két bejegyzéshez. Kezdjük is el: 



Az olvasás király dolog. Én el nem tudnám képzelni az életemet könyvek nélkül és erre büszke vagyok. Most összeszedtem 7 indokot, hogy miért jó könyvmolynak lenni.

1.  Még olvasol, kiszakadhatsz a valóságból. Ki ne élne néhány óráig varázslók között, időutazók világában, vagy akár a Marson.

2. Fejlesztheted a fantáziádat.
Sokkal jobb, mikor te magad képzelheted el a helyszíneket és a szereplőket. Így sokkal inkább magadénak tudod érezni a történetet, mintha úgy élne a fejedben az egész, ahogy a filmben látod.

3.  Műveltebb lehetsz

Mert olvasás közben egy csomó olyan információval gazdagodhatsz, amit egyébként nem tudnál.

4. Jó beszéd téma
Lehet, hogy miközben a Harry Pottert, vagy a Gyűrűk Urát olvasod, jövőbeli barátod/barátnőd megszólít azzal, hogy ezt a történetet ő is szereti. Vagy neked is lehet jó beszélgetés kezdeményezés alap, ha valakinél egy olyan könyvet látsz, amit te is olvastál.

5. Találkozhatsz álompasikkal :D 
 A legtöbb könyvmoly lány feltudja sorolni a kedvenc könyves álompasijait (nekem Peeta az Éhezők Viadalából, Dmitrij a Vámpírakadémiából és Yves a Lélektársakból).
Ha nektek is van, soroljátok fel nekem kommentbe.

6.Célokat találhatsz magadnak.
Könnyen lehet, hogy egy könyvbe a főszereplőnek olyan munkája van, ami neked is nagyon megtetszik, ezért azt kezded el tanulni. Vagy lehet, hogy egy Egyiptomba játszódó történet miatt beleszeretsz Egyiptomba, ezért az egyik nagy álmod az lesz, hogy elmenj oda.

7. Várakozás közben tökéletes.
A buszon vagy egy váróterembe ülve sokkal jobb, ha a telefonotok helyet egy könyvet vesztek elő. Mert például olyan előfordul, hogy valakit megtámadnak a telefonjáért, viszont olyat még nem hallottam, hogy valakit leütnek hogy ellophassák a nála lévő könyvet. 

Ölel:
(Elég sokszor változtatom, de nem tudok dönteni :D)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések