10 tény Magnus Bane-ről

Sziasztok!
Sajnálom, hogy nem vagyok aktív. Végre nincsenek vizsgáim, szóval többet leszek fent. De hoztam egy jó hírt is. Már 210 megtekintése van az oldalnak, amit nagyon köszönök!!! Imádlak titeket, de nagyon örülnék, ha írnátok chatbe, emailt vagy kommentet, mert akkor megváltoztathatom, ami nem tetszik. Szóval, bizonyára sokan ismeritek Cassandra Clare könyveit, esetleg láttátok a belőle készült filmet/sorozatot. Ebben az esetben ismerhetitek Magnus Bane-t. Ő az egyik legkülönlegesebb karakter, akivel valaha találkoztam. Hogy ezt bebizonyítsam összeírtam tíz tényt róla, amit idézetekkel fogok alátámasztani.

1.Nemes címe van
"-Magnus Bane. Brooklyn fő boszorkánymestere és Scrabble-bajnok."

2.Segítőkész
"Magnus Bane vagyok. Bármikor bizalommal fordulhat hozzám, ha halálos veszélybe kerül, vagy sürgősen kíséretre van szüksége egy virágkiállításon."

3.Vendégszerető
"– Isten hozta önöket a megfáradt árnyvadászok számára létesített Szent Magnus szeretetotthonban! – mondta mély hangon, és szélesre tárta a karját. – A vendégszobák arra vannak. Ne feledkezzenek meg a lábtörlő használatáról!"

4.Fontos embereket ismer
"– Egyszer találkoztam Napóleonnal – mondta Magnus. – Bár nem volt vele viszonyom. Ijesztően prűd volt, ahhoz képest, hogy franciának született."

5.Mindig van egy szellemes visszavágása
"– Isabelle szerint a Tündérek Udvarának Királynője találkozni szeretne velünk. 
– Hát persze – bólintott Magnus. – Madonna meg táncosnak hív a következő turnéjára."


6.Törvény tisztelő polgár
"– A Klávé utasítása, hogy nem mehetek el innen. Nem tojhatok rá csak úgy.
– De én igen – vigyorodott el Magnus. – Sose kételkedj a képességeimben, ha tojni kell valamire, Árnyvadász, merthogy ezen a téren bármikor emlékezeteset tudok alakítani."


7.Határozott ízlése van
"- Azt kell mondjam, nekem is ínyemre van – vigyorodott el Magnus. – A kék szem és a fekete haj a kedvenc kombinációm.
Tessa felemelte a kezét, és megérintette Camille halvány szőke fürtjeit.
– Senki sem tökéletes – vont vállat Magnus."


8.Tele van életbölcsességekkel
"Tündérekhez menj, ha vámpírokról akarsz pletykálni, vérfarkasokhoz, ha tündérekről akarsz pletykálni, a vérfarkasokról viszont ne pletykálj senkivel, mert le akarják majd harapni az arcodat. Ez volt Magnus mottója."

9.Mindenből viccet tud csinálni
Jace-hez jöttünk – felelte Clary. – Jól van? 
– Nem tudom – mondta Magnus. – Máskor is szokott mozdulatlanul feküdni a padlón? 


10.Romantikus
– Eleget éltem már – mondta végül Magnus. – Annyi, de annyi évet, mégsem érzem úgy, hogy elég lett volna. Nem fogom azt hazudni, hogy belefáradtam. Élni akarok, és részben miattad, Alec. Soha életemben nem volt annyi örömöm az életben, mint az elmúlt pár hónapban veled.


Ölel:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések