Blogajánló - Broken Wings

Sziasztok!
Szóval... Egyrészt szomorú vagyok, másrészt nagyon haragszom. Mégpedig magamra. Túlságosan hanyagolom a blogot. Utoljára április 7-én raktam ki valamit, most meg már május 20-a van. Nagyon sok dolgom volt (dolgoztam, edzettem, videókat vettem fel, stb.). Ma pedig egy jó barátom szülinapja van, úgyhogy BOLDOG SZÜLINAPOT!! (Tudom, hogy olvassa xd) Azért vagyok szomorú, mert az elmúlt hónapban csak 4 ember nézett a blogra.. :( Kérlek, ha nem tetszik a blog, akkor jelezzétek, ha pedig tetszik, akkor kövessétek! :) Nem jeleztetek a blog nyitása óta semmit, így nem tudom tetszik-e valakinek, vagy egyáltalán olvassa ezt valaki? Ha tetszik/nem tetszik mindenképpen jelezzétek vissza. Ha kritikát szeretnétek a blogotokról, írjatok E-mailt. Na, de térjünk a lényegre! Blogajánló.



Cím: Broken Wings (link)
Második évad: Love is so rare (link)
Író: Patrícia (Blogger profil)
Össz. látogatók: 95 296 (Broken Wings)
Fejléckép: Bella White (blog linkje)

Véleményem:
Huh.. Hát mivel tegnap találtam, ezért még nem tudtam kiolvasni (ugyanis befejezett), de amennyit elolvastam, addig nagyon tetszett! :) A fejléc is nagyon tetszik. Jó sok díjad van :) Nekem még egy sincs :/ De sebaj.. Majd lesz! :D Igazából nagyon sok One Directon (többek között Zayn, Niall vagy Harry) sztorit kerestem (ha találtok egy jót írjátok le a linkjét). Igaz, hogy Zayn már rég kilépett a bandából, de akkor is! :D Többet is tudok majd írni, ha kiolvastam, addig is ennyi. :D

Remélem tetszett ez a (fura) kritika!

PS.: Ha van egy blogod, de nincs fejlécképed (és nem tudsz csinálni), akkor csak írj egy E-mailt Shaylennek, aki megcsinálja! 

Ölel:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések